Do začátku prvního turnusu tábora zbývá 8 dní!
Do začátku druhého turnusu tábora zbývá 29 dní!

Výprava do Kocourkova

podzimky trojky v roce 2014

Pátek

Po dlouhé cestě přeplněným vlakem jsme dorazili na místo. Pončo s Kulíkem jeli autem a z vlaku nám vzali baťohy. Zabydleli jsme se a hurá spát!

Sobota

Před snídaní nám udělal Kulík záživnou rozcvičku, při které nám pořádně vyhládlo. Pochutnali jsme si na rohlících s marmeládou a těšili se, co si na nás připravila kocourkovská rada. Potom jsme zjistili, že nám býk tak zuřivě předpovídal počasí, až zbořil radnici. Obě skupinky se snažily, až zdárně postavily chloubu města - novou radnici! Po obědě jsme zjistili, že v radnici nemáme světlo a rozhodli se nějaké opatřit. Světlo v podobě tekutiny jsme se snažili pronést přes kocourkovskou sektu, která nás chytala. Večer jsme slili nasbíraná světla a radnice se rozsvítila.

Neděle

Po snídani nám rada oznámila, že městu chybí studna tak jsme se jí rozhodli postavit pomocí špejlí a modelíny. Obou skupinkám se to povedlo a už zbývalo dostat jen vodu do studny. Prvně jsme pronášeli vodu přes překážkovou dráhu a poté se snažili uhasit požár druhé skupince. Vše se zdárně podařilo a my jsme mohli jít na oběd. Po výborné polévce uvařené Pončou a Máčkem (nejlepšími kuchařkami) jsme si museli odpočinout. Odpoledne jsme se rozhodli postavit železnici, protože do Kocourkova žádná nevedla. Získali jsme kusy železnice v podobě papírů a snažili se je slepit a nastříhat tak, abychom měli co nejdelší železnici. I to se povedlo a tak jsme si šli zahrát pár venkovních her. Všichni unavení z dlouhého dne upadli do spacáku, ale neodbytná kocourkovská rada je nenechala ani vyspat. V noci je vzbudila s nápadem, že musíme vypěstovat vajíčka. Tak jsme rozdělali oheň, zapálili jsme si svíčky a hurá na vajíčka. Úkolem bylo spálit papírový pytlík s vajíčkem tak aby se vajíčko nerozbilo, bylo to těžké ale až na pár výjimek se nám vajíčka nerozbily. Jako překvapení v chatě nás čekalo překvapení. Oddílová trička!

Pondělí

Další den nás čekal celodenní výlet na zámek Blatná. Byla to dlouhá cesta, ale až na pár ,,zkratek“ jsme to zvládli. Na zámku jsme našli kníže pána Nápežníka a pozvali ho na slavnostní otevření radnice. Nápežník souhlasil a slíbil, že přijde. Po obědě a nákupu jsme vyrazili zpátky. Cesta zpět bylo záživnější, protože se během cesty setmělo a my zabloudili. Když jsme přešli pár polí a potoků tak Norbert poznal lesní školku u rozcestí blízko naší chaty a díky tomu jsme trefili. K večeři jsme měli vynikající šlichtu. Potom jsme si zatancovali podle videí Just Dance a utahaní z celého dne jsme rádi ulehli do spacáků. Otík si našel klíště na noze a tak se ještě všichni zkontrolovali a pak už opravdu hurá spát.

Úterý

Podzimky už byli skoro u konce a nás čekalo slavnostní otevření radnice. Nápežník si pro nás připravil Nápežníkovy hry. Měly několik kocourkovských disciplín. Golf s kostkami, famfrpál, válení sudů do kopce, skákání v pytlech, ale ty jsme měli na hlavě a nakonec jsme měli taneční battle. Už nás štvalo jak si kocourkovská rada pořád něco vymýšli, tak jsme se rozhodli ji svrhnout! Byla to dlouhá a krvelačná bitva, ale nakonec jsme všechny pobili. A na konec slavnostní hostina!

Středa

Ve středu jsme jen poklidili a jeli domů. Cesta vlakem byla dlouhá, ale přežili jsme to.